Problémy, kterým firmy v této oblasti čelí
Generace Z (narození po roce 1997) a Y (mileniálové, narození 1981 až 1996) jsou významná část současné i budoucí pracovní síly. Mladší generace přináší nové hodnoty, potřeby a perspektivy, které zaměstnavatelé často neznají a neví, jak mladé oslovit a zapojit. Pokud do firmy nastoupí, často brzy přichází „rozčarovaní“ a odchod ke konkurenci, která s nimi umí pracovat lépe. A to je škoda. S jakými problémy firmy nejčastěji bojují?
- Neznají hodnoty mladé generace a nepracují s nimi, nevnímají je jako obohacující a inspirující
- Tradiční firemní kultura a benefity nejsou pro mladé lidi atraktivní
- Ti se pak necítí jako respektovaná a plnohodnotná součást týmu
- Výsledkem může být nižší angažovanost zaměstnanců, vyšší fluktuace a generační chaos
Jak Verso pomáhá tyto výzvy řešit
I podle průzkumu, který realizovala společnost Up benefity, se české firmy shodují, že nastupující generace má zcela odlišné požadavky na pracovní podmínky a zaměstnanecké benefity. A je nutné to vzít jako fakt. Jak konkrétně pomůže Verso oslovit a motivovat generace Z a Y?
- Nabízí moderní online HR nástroje v mobilní aplikaci
- Zajistí atraktivitu firmy na trhu práce a vyšší zapojení, angažovanost a loajalitu mladých
- Součástí je i bezpečná, eko a inovativní virtuální karta
- Mezi žádané digitální funkce se řadí oblíbená gamifikace nebo nástroje pro rychlou zpětnou vazbu
- Fanoušky udržitelnosti nadchne spolujízda a bazar
- I v hybridním pracovním režimu zajistí efektivní interní komunikaci a rozvoj firemní kultury
Doporučené balíčky
Motivace a angažovanost
Posílí týmovou spolupráci, zlepší spokojenost zaměstnanců a motivuje pracovníky k lepším výkonům.
Pomůžou vám třeba tyto moduly:
- Ankety rychle zjistí názor zaměstnanců na aktuální téma
- Pochvaly umožní předání tolik cenné pozitivní zpětné vazby
Ekologická řešení ve firmě
Pomůže se zapojením zaměstnanců do udržitelných aktivit, šetří planetu i výdaje.
Pomůžou vám třeba tyto moduly:
- Spolujízda ušetří benzín, čas a umožní zaměstnancům lépe se poznat
- Bazar dá nepotřebným věcem šanci na druhý život a pracovníky blíže seznámí