Jak oslovit generaci Y a Z

Za úspěchem firem dnes stojí schopnost oslovit a udržet si mladou generaci. Buďte atraktivní zaměstnavatel a osvěžte svou firemní kulturu s trendy balíčky Verso.

Problémy generace Y a Z - Verso

Problémy, kterým firmy v této oblasti čelí

Generace Z (narození po roce 1997) a Y (mileniálové, narození 1981 až 1996) jsou významná část současné i budoucí pracovní síly. Mladší generace přináší nové hodnoty, potřeby a perspektivy, které zaměstnavatelé často neznají a neví, jak mladé oslovit a zapojit. Pokud do firmy nastoupí, často brzy přichází „rozčarovaní“ a odchod ke konkurenci, která s nimi umí pracovat lépe. A to je škoda. S jakými problémy firmy nejčastěji bojují?

  • Neznají hodnoty mladé generace a nepracují s nimi, nevnímají je jako obohacující a inspirující
  • Tradiční firemní kultura a benefity nejsou pro mladé lidi atraktivní
  • Ti se pak necítí jako respektovaná a plnohodnotná součást týmu
  • Výsledkem může být nižší angažovanost zaměstnanců, vyšší fluktuace a generační chaos

Jak Verso pomáhá tyto výzvy řešit

I podle průzkumu, který realizovala společnost Up benefity, se české firmy shodují, že nastupující generace má zcela odlišné požadavky na pracovní podmínky a zaměstnanecké benefity. A je nutné to vzít jako fakt. Jak konkrétně pomůže Verso oslovit a motivovat generace Z a Y?

  • Nabízí moderní online HR nástroje v mobilní aplikaci
  • Zajistí atraktivitu firmy na trhu práce a vyšší zapojení, angažovanost a loajalitu mladých
  • Součástí je i bezpečná, eko a inovativní virtuální karta
  • Mezi žádané digitální funkce se řadí oblíbená gamifikace nebo nástroje pro rychlou zpětnou vazbu
  • Fanoušky udržitelnosti nadchne spolujízda a bazar
  • I v hybridním pracovním režimu zajistí efektivní interní komunikaci a rozvoj firemní kultury
Skupina generace Y a Z - Verso

Doporučené balíčky

zaměstnanci spolupracují díky Verso

Posílí týmovou spolupráci, zlepší spokojenost zaměstnanců a motivuje pracovníky k lepším výkonům.

Pomůžou vám třeba tyto moduly:

  • Ankety rychle zjistí názor zaměstnanců na aktuální téma
  • Pochvaly umožní předání tolik cenné pozitivní zpětné vazby
žena na spolujízdě s kolegou díky Verso

Pomůže se zapojením zaměstnanců do udržitelných aktivit, šetří planetu i výdaje.

Pomůžou vám třeba tyto moduly:

  • Spolujízda ušetří benzín, čas a umožní zaměstnancům lépe se poznat
  • Bazar dá nepotřebným věcem šanci na druhý život a pracovníky blíže seznámí

Vyřešte, jak zaujmout generaci Y a Z s našimi balíčky

Nebo nám pošlete zprávu